Two Plus Two Newer Archives  

Go Back   Two Plus Two Newer Archives > 2+2 Communities > BBV4Life

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #51  
Old 11-10-2007, 04:33 AM
MindGamez MindGamez is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 231
Default Re: Impossible Challenge: Find a Song with Better Lyrics

HIEROGLYPHICS IS
GUNNA TWIST A KIDS CEREBELLUM
IF HE LIVES THEN I TELL EM
ILL LEAVE HIS HEAD SWELLEN
WHEN TELLIN FELLAS BOUT THE 5 6
LIVE, ITS ME INVESTIGATIN FLY CHICK'S PRIVATES
I GOT A PLAN
I GOTTA PLAN A STRATEGY
ADAM BE MAD. A G MAD AT ME CUZ I GOT A FATTER SALARY
ACTUALLY YOULL BE COOKIN LIKE BOTTON RHYMIN
NEVER TOP CUZ YOULL NEVER STOP THE ATOM BOMBIN
HIROSHIMA, NAGASAKI
DONT COPY
THE MANUSCRIPT
MAN YOU SLIP
YOUR SLOPPY
Reply With Quote
  #52  
Old 11-10-2007, 09:26 AM
staring_elf staring_elf is offline
Senior Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 212
Default Re: Impossible Challenge: Find a Song with Better Lyrics

Aesop Rock - None Shall Pass

flash that buttery gold, jittery zeitgeist
wither by the watering hole, border patrol
what are we to heart huckabee art fuckery suddenly?
not enough young in his lung for the waterwing
colorfully vulgar poacher outta mulch
like "i'm 'a pull the pulse out a soldier and bolt"
fine
sign of the time we elapse
when a primate climb up a spine and attach
eye for an eye by the bog like swamps and vines
they get a rise out of frogs and flies
so when a dog-fight's hog-tied prize sorta costs a life
their mouths water on a fork and knife
and the allure isn't right, no score on a war torn beach
where the cash cow's actually beef
blood turns wine when it leak for police
like "that's not a riot it's a feast, let's eat!"

CHORUS:
and i will remember your name and face
on the day you are judged by the funhouse cast
and i will rejoice in your fall from grace
with a cane through the sky like "none shall pass"

i'm ready at last x2
none shall pass
i'm ready at last x2
none shall pass

if you never had a day a snow cone couldn't fix
you wouldn't relate to the rogue vocoder blitz
how he spoke through a no-doz motor on the fritz
cause he wouldn't play roll over fetch like a bitch
and express no regrets, though he isn't worth a homeowner's piss
to the jokers who pose by the glitz.
fine
sign of the swine in the swarm
when a king is a whore who comply and conform
miles outside of the eye of the storm
with a siphon to lure out a prize and award
while avoiding the vile and bazaar that is violence and war
true blue triumph is more
like wait, let it snake up outta the centerfold
let it break the walls of jericho
ready? go! sat where the old cardboard city folk
swap tales with heads like every other penny throw

Chorus

"you tried to trick me
you've gotta lot of nerve"
"i'm not trying to trick you
i'm trying to help"

okay, woke to a grocery list
goes like this: duty and death
anyone object come stand in the way
you could be my little snake river canyon today
and i ran with a chain of commands
and a jet pack strap where the back-stab lands if it can
fine
sign of the vibe in the crowd
when i cut her belly open to find what climb out
what a bit of gusto he muster up
to make a dark horse rush like enough is enough
it musta struck a nerve so they huff and puff
'til all the king's men fluster and clusterfuck
and it's a beautiful thing
to my people who keep an impressive wingspan
even when the cubicle shrink
you gotta pull up the intruder by the root of the weed
NY chew thru the machine

Chorus

"i'm trying to help"
Reply With Quote
  #53  
Old 11-10-2007, 09:29 AM
bonds bonds is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: drinking gallons of haterade
Posts: 2,461
Default Re: Impossible Challenge: Find a Song with Better Lyrics

[ QUOTE ]
http://www.youtube.com/watch?v=HrLJ6Saq7u4

Santeria-Sublime

[/ QUOTE ]

LOL.
Reply With Quote
  #54  
Old 11-10-2007, 09:43 AM
Kik Kik is offline
Senior Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: France imo
Posts: 218
Default Re: Impossible Challenge: Find a Song with Better Lyrics

- Rock Bottom -

A-yo!
This song is dedicated to all the happy people
All the happy people who have real nice lives
And who have no idea whats it like to be broke as [censored]

[Verse One:]
I feel like I'm walking a tight rope, without a circus net
I'm popping percocets, I'm a nervous wreck
I deserve respect; but I work a sweat for this worthless check
Bout to burst this tech, at somebody to reverse this debt
Minimum wage got my adrenaline caged
Full of venom and rage
Especially when I'm engaged
And my daughter's down to her last diaper
That's got my ass hyper
I pray that god answers, maybe I'll ask nicer
Watching ballers while they flossing in their pathfinders
These overnight stars becoming autograph signers
We'll all gone blow up and leave the past behind us
Along with the small fry's and average half pinters
While playa haters turn bitch like they have vaginas
Cause we see them dollar signs and let the cash blind us
Money will brainwash you and leave your ass mindless
Snakes slither in the grass spineless

[Chorus (x2):]
That's Rock Bottom
When this life makes you mad enough to kill
That's Rock Bottom
When you want something bad enough to steal
That's Rock Bottom
When you feel you have had it up to here
Cause you mad enough to scream but you sad enough to tear

[Verse Two:]
My life is full of empty promises
And broken dreams
I'm hoping things will look up
But there ain't no job openings
I feel discouraged hungry and malnourished
Living in this house with no furnace, unfurnished
And I'm sick of working dead end jobs with lame pay
And I'm tired of being hired and fired the same day
But [censored] it, if you know the rules to the game play
Cause when we die we know were all going the same way
It's cool to be player, but it sucks to be the fan
When all you need is bucks to be the man
Plus a luxury sedan
Too comfortable and roomy in a six
They threw me in the mix
With all these gloomy lunatics
Walk around depressed
And smoke a pound of ses a day
And yesterday went by so quick it seems like it was just today
My daughter wants to throw the ball but I'm too stressed to play
Live half my life and throw the rest away

[Chorus]

There's people that love me and people that hate me
But it's the evil that made me this backstabbing, deceitful, and shady
I want the money, the women, the fortune, and the fame
That Means I'll end up burning in hell scorching in flames
That means I'm stealing your checkbook and forging your name
Lifetime bliss for eternal torture and pain
Right now I feel like just hit the rock bottom
I got problems now everybody on my blocks got 'em
I'm screaming like those two cops when 2pac shot 'em
Holding two glocks, I hope your doors got new locks on 'em
My daughter's feet ain't got no shoes or sock's on 'em
And them rings you wearing look like they got a few rocks on 'em
And while you flaunting them I could be taking them to shops to pawn them
I got a couple of rings and a brand new watch you want 'em?
Cause I never went gold of one song
I'm running up on someone's lawns with guns drawn

[Chorus]
Reply With Quote
  #55  
Old 11-11-2007, 05:22 AM
its_just_me its_just_me is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: i has a loc
Posts: 1,351
Default Re: Impossible Challenge: Find a Song with Better Lyrics


o dada, dada, dada (Yo who dat?)
Mi mon Breadba, yuh see dem put inna di paper
Dem talk bout seh apologize fi b*ttybwoy, apologize fi wah
Dem apologize to JAH!!!! Gunshot dem fi get
Sizzla:
Now this!!!! Is an anthem!!!! Blaze up di fire push up yuh hands dem!!!
Big up di Lioness wid di Lion dem, uh huh, FIRE BUN!!!!!
And mi seh Holy Emmanuel King Selassie I JAH!!!! Rastafari
It is good to give thanks on to di most high King Selassie I
And sing praise on to his name most high JAH!!!! Rastafari
To show forth his love and kindness in di morning and di faithfulness every night
Upon di instruments of, ten strings, alright, tek it to dem king
Beautiful people Kalonji love yuh, but hears di judgment
Chorus:
Rastaman dont apologize to no battybwoy
If yuh diss King Selassie I will gunshot yuh bwoy
Gimme di whole a di girls cause a dem have di joy
Inna di Lake of fire mi dash yuh bwoy
Badman dont apologize to no b*ttybwoy
If yuh diss black people hey mi gun will shot yuh bwoy
Gimme di whole a dem girls cause a dem have di joy
Inna di Lake of fire mi dash yuh, AH HOY!!!!!
Verse 1:
Girls dem sexy, and dem pussy fat
Yeah all di girls, di boys dem looking at
Some bwoy bow down, BOW DOWN DOIN WHATT!!!!!!!!!!!!!!
Nothing in this world could never have mi doin dat
I dont care if dem ban mi
Cause mi seh fi bun battyman yuh caan wrong mi
Yo mi nuh born ova England a real African this
Real real real Rastaman this, BOOM!!!!
Chorus:
Rastaman dont apologize to no battybwoy
Yuh diss black people then mi gun a shot yuh bwoy
Gimme di whole a di girls cause a dem have up di joy
Inna di Lake of fire mi dash yuh bwoy
Rrrrrrrr!!!! We apologize to no battybwoy
Diss King Selassie then mi gun will shot yuh bwoy
Inna di Lake of fire mi dash yuh, AH HOY!!!!
Gimme di girls because a dem have up di joy
Verse 2:
Gwaan like dem smart gwaan like dem crotty
Shoot dem inna dem head dem too, [censored] nasty
Di gal dem have di pussy and di stiff titty and di cute face
And di bwoy dem walk pass it
Damn its di lyrical praise, diss a we mek dem fret
Inna di Biblical days we used to stone dem to death
WHOA! Di sexy girls dem mi sex
a weh mi seh bun battyman dont vex, damn!
Chorus:
Badman dont apologize to no battybwoy
If yuh diss black woman then mi gun will shot yuh bwoy
Gimme di whole a di girls dem cause a dem have up di joy
Inna di Lake of fire mi dash yuh bwoy
Rastaman dont apologize to no battybwoy
If yuh diss black woman then mi gun will kill yuh bwoy
Whoa! Gimme di girls dem cause dem have di joyyyyyyyyyyyy!!!!!
WOW!!!!
Verse 3:
Where dem come from, nuh mass appearance
So how di [censored] dem gone di wrong way and a ride rear end
Alright, big piece a gal disappear then
Go mek dem know seh we nuh fear dem
Damn!!! We nuh walk inna battyman
We nuh give a [censored], if dem ban mi from Scotland Yard
YO! King Selassie bun Babylon because dem a fraud
Mi and di King
Chorus:
Rastaman dont apologize to no battybwoy
If yuh diss black woman then mi gun will shot yuh bwoy
Gimme di ghetto girls because a dem have up di joy
Inna di lake of fire mi dash yuh, GWEY!!!!!!!!!!
Rastaman dont apologize to no battybwoy
If yuh diss black woman then mi gun will shot yuh bwoy
Inna di Lake of fire, well a deh so mi bash yuh bwoy
Gimme din girls because a dem have up di joy
Verse 4:
Mi seh push up di lighta dem, blaze up di torch
When mi dun bun di mother [censored] dem then roast dem all leave di porch
[censored] !!!! Well I waan see dem march
a deh so di Ras war could a start, wow!!!
Chorus:
Badman dont apologize to no battybwoy
If yuh diss black woman, mi gun shot yuh bwoy
Gimme di whole a di girls because a dem have up di joy
Inna di Lake of fire mi dash yuh bwoy
Outro:
Yo! Yeah go read yuh bible and read Leviticus
Go live inna clean life then yuh caan live wid us
Ha ha, hey weh dem seh dem do
Try to ban mi from di UK mother [censored] Im from Africa
Yo! Straight to Zimbabwe yeah, praise Selassie I every night and everyday
And sexy girls and ghetto yutes dont go a stray
Cause badman dont apologize to no!!! battyboy!!!!
FIRE BUN!!!!!!!!!!
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 05:48 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions Inc.