Two Plus Two Newer Archives  

Go Back   Two Plus Two Newer Archives > General Poker Discussion > Poker Beats, Brags, and Variance

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #11  
Old 12-01-2007, 03:30 AM
Spechel EDD Spechel EDD is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2005
Location: crUNKviLLE
Posts: 9,665
Default Re: poker is gay and i shouldve went out to drink and get laid thread

what is normal variance in hu? i played 1429 hands, 3.85 hours today.
Reply With Quote
  #12  
Old 12-01-2007, 03:39 AM
thac thac is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2006
Location: Go Buckeyes imo
Posts: 9,941
Default Re: poker is gay and i shouldve went out to drink and get laid thread

Edd, not to put strat in BBV, but you should just shove the aces pre imo.

Tough luck, you should just ask him to move to higher stakes, there's like a 50/50 chance he's only in godmode at nl100, so if you move up to 3/6 he probably isn't in godmode anymore.
Reply With Quote
  #13  
Old 12-01-2007, 03:40 AM
KSOT KSOT is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2005
Location: Daniel Laruso\'s gonna fight??!
Posts: 4,944
Default Re: poker is gay and i shouldve went out to drink and get laid thread

You gotta fold the river in hand 3 you beat nothing reasonable. Get a deck change after hand 4.
Reply With Quote
  #14  
Old 12-01-2007, 03:42 AM
PokerSoccer PokerSoccer is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,256
Default Re: poker is gay and i shouldve went out to drink and get laid thread

[ QUOTE ]
what is normal variance in hu? i played 1429 hands, 3.85 hours today.

[/ QUOTE ]
i didnt know u played poker lol
Reply With Quote
  #15  
Old 12-01-2007, 03:42 AM
adanthar adanthar is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2004
Location: Intrepidly Reporting
Posts: 14,174
Default Re: poker is gay and i shouldve went out to drink and get laid thread

[ QUOTE ]
You gotta fold the river in hand 3 you beat nothing reasonable. Get a deck change after hand 4.

[/ QUOTE ]

I dunno I think a deck change after hand 3 would be good too
Reply With Quote
  #16  
Old 12-01-2007, 03:43 AM
KSOT KSOT is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2005
Location: Daniel Laruso\'s gonna fight??!
Posts: 4,944
Default Re: poker is gay and i shouldve went out to drink and get laid thread

Oh I see both hands are screwy... nm

lole?
Reply With Quote
  #17  
Old 12-01-2007, 03:44 AM
Spechel EDD Spechel EDD is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2005
Location: crUNKviLLE
Posts: 9,665
Default Re: poker is gay and i shouldve went out to drink and get laid thread

[ QUOTE ]
Edd, not to put strat in BBV, but you should just shove the aces pre imo.

Tough luck, you should just ask him to move to higher stakes, there's like a 50/50 chance he's only in godmode at nl100, so if you move up to 3/6 he probably isn't in godmode anymore.

[/ QUOTE ]

yeah i was thinking of doing that but i guess i got stupid and wanted to trap him and let him hang himself. i wouldve liked to get him to play higher but im on a stake so i dont plan on doing anything to violate the terms of my agreement. i wish i could run better on this though [img]/images/graemlins/frown.gif[/img]

[ QUOTE ]
You gotta fold the river in hand 3 you beat nothing reasonable. Get a deck change after hand 4.

[/ QUOTE ]

yeah i honestly was considering it and thought the same thing. on the other hand this guy was completely comatose braindead that i thought i may have been good enough. history played a major part in the call.
Reply With Quote
  #18  
Old 12-01-2007, 03:56 AM
KSOT KSOT is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2005
Location: Daniel Laruso\'s gonna fight??!
Posts: 4,944
Default Re: poker is gay and i shouldve went out to drink and get laid thread

Nono disregard my advice I really didn't notice the header or suits on first glance and thought it was Omaha.
Reply With Quote
  #19  
Old 12-01-2007, 04:23 AM
tufat23 tufat23 is offline
Senior Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: wafflecrushing your sister
Posts: 7,933
Default Re: poker is gay and i shouldve went out to drink and get laid thread

i went out and lost 3.5k in flips, so i should have stayed in and played poker
Reply With Quote
  #20  
Old 12-01-2007, 04:43 AM
rivermetimbers rivermetimbers is offline
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: College Park, MD
Posts: 145
Default Re: poker is gay and i shouldve went out to drink and get laid thread

who actually plays poker on friday nights?
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 09:17 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions Inc.